WELCOME TO MY BLOG

thx 4 reading my coretan hidup
nie pun i wat yg baru
yg lama sumer dh padam
thx 2 my studs sbbkan i jd blogger back
LUV u GUYZ

Tuesday, December 7, 2010

Peje oh peje

peje..
alias faizal..
rindu nyer aku kat kwn aku sorg nie..
kwn kat shah alam seksen 17..
sonok kawan ngan ko..

di hari yg bahgia nie..
aku nk ucapkan tahniah..
selamat pengantin baru..
ari ahad.. 5 disember 2010..
semoga lekas dpt anak..
n bahagia hgg ke akhir hayat..

ader tyme nnt kiter chat lelama, ek..
miss u bro..

2 comments:

mohd said...

hehee..tq akem sbb sudi dtg arituh..n also thanx 4 d present...sori x dpt layan ko sgt arituh..dah la nak jumpa ko payah..hehee..anyway hope dpt jumpa lg n borak panjang ngan ko...lastly ko tuh bile plak nak bg kad kawen ko plak..hehe

MathLover said...

hahaha.. aku xkesah.. aku paham..
mana leh ko nk lyn reramai.. semput nnt ssh semua.. hehehe..
aku pun xsabar gak nk jumpa korg semua..