WELCOME TO MY BLOG

thx 4 reading my coretan hidup
nie pun i wat yg baru
yg lama sumer dh padam
thx 2 my studs sbbkan i jd blogger back
LUV u GUYZ

Thursday, November 4, 2010

Graduation 2010

selamat bergraduasi to all my students..
especially my dear f5..
congrate 2 all of u..
for those yg bergambar ngan i..
thx sbb nk gak amik gambar ngan i..
n one more thing..
thx alot coz dunt give me much trouble during taking ur batch's pic..
u all sgt bagus tyme 2..
really happy sbb xyah nk jerit2 n marah2..
hehehehe..
teringat batch2 lepas..
hehehehe..
for those yg berjaya dpt anugerah..
congrate from me..
sori for liyana coz nama die xtersebut..
faiz lak dpt nama..
huhuhu..
i pun terkejut tyme 2..
mc silap.. forgive them,ek..
for my fellow.
bob, wan, naim, ubai, ezat, min..
thx for ur contribution..
kalo x mampuih i..
video was great, ezat.. :)
xsia2 u join mission.. hehehe..
bob, wan , ubai n naim.. thx sbb kamera n video..
cuak gak tyme montaj hilang, laptop kena restart..
hehehehe..
pucat i tyme 2..
min thx for d montaj..
really u all had done a great job..
especially mission g umah emas..
hehehe..
seronok coz both family gave a lovely cooperation to us..

p/s: thn dpn ader agy x mission g umah anugerah emas???

No comments: