WELCOME TO MY BLOG

thx 4 reading my coretan hidup
nie pun i wat yg baru
yg lama sumer dh padam
thx 2 my studs sbbkan i jd blogger back
LUV u GUYZ

Monday, May 10, 2010

Menang tp kalah

besh x dgr tajuk kat atas..
smlm match kat old trafford n stamford bridge..
n dua2 nk menang..
tp pasukan yg kat old trafford tua plak nk lebey agy..
diorg nk menang sambil harap pasukan kat stamford bridge kalah..
hahahaha...
besh giler tgk match2 nie..
n at last 2 2 menang..
so pasukan kat old trafford tue..
MENANG TP KALAH..
hehehe...
congrate 2 chelsea coz winning d epl..
n takziah kat MU sbb xdpt apa yg dihajat..
but both of them had a great game..
besides, my team also win against fulham..
cuma xder live jer..
kalo x, i tgk my team..
xder nyer nk tgk MU n Chelsea..

yg agy besh..
i tgk smlm wif 3 penyokong MU..
hahha..
frust giler diorg..
1stly frust is yusran..
he went back 2 his dorm early coz sedey..
*jgn marah yus*
hahahaha..
d 2 others were aiman n pakya..
perghhh.. tgk reaction muka pakya lawak giler..
espsecially tyme chelsea score in d 5 first minutes..
hahahaha...
trus monyok..
another person watching wif me was fido..
but he was chelsea's fan..
so he d only one happy coz of d result..
same wif me coz i hate MU..
hahahahaha...
*2 my beloved studs yg sokong MU, TAKZIAH, ek..
*2 Aiman, laen kali yg nk bg alasan nk blaja addmath pdhal nk tgk bola.. :P

No comments: